Ahad, 27 September 2015

AKIBAT TAK PANTANG!!

AKIBAT TAK PANTANG!!
Tangan saya dh lenguh lama nk pegang ape pon sakit
Nilah akibat xpantang betul2 yela mcm mana nk pantang betul2 ank lain nk kena jaga jugak dah lah mak jauh
Bidan cakap angin dh masuk dlm urat badan saya
bkn senang nk buang angin dalam badan
Tapi lepas bertemu Losyen Secret Correa hidup saya berubah..Sapu SC lenguh
hilang nak buet keje rumah pon senang.
Saya sapu dia tempat berlemak. Terase ringan badan.
gembira betul bertemu sc ni. Nanti saya nk beli lg tau awak.
Korang yg nk dapatkn lotion terbaik ni wassap segera
Sekarang!!
๐Ÿ“ฒ+011-29292581
๐Ÿ“ฒ+011-29292581
๐Ÿ“ฒ+011-29292581


1 ulasan:

Time Traveller berkata...

assalamualaikum .. dan salam kenal.. nak tanya sesuai tak untuk digunakan pada bayi?